iletişim, halkla ilişkiler, hedef kitle, şirket-müşteri ilişkileri, kurumsal yayın, basın ilişkileri konularında ondört yıllık tecrübe + yüksek lisans eğitimi sırasında pekişen bilgiler + merak, okuma ve gözlem tutkusunun tetikledikleri... hepsi burada, hepsi ve fazlası :-)
4 Ekim 2012 Perşembe
İletişim Karmaşası ya da İç İletişimin Önemi
Turkcell'den mesaj geldi: "...Kağıt fatura yerine faturalarınızın sistemimizde kayıtlı xxx@xxx.com adresinize gönderilmesi için bu mesajı EVET yazarak cevaplayınız." Boş yere kağıt fatura gelmesin düşüncesinden hareketle yazılanı yaptım.
Bir mesaj daha düştü telefonun mesaj kutusuna: "Talebiniz anlaşılamadı. E-fatura talebiniz için e-posta adresinizi yazıp 8888'e gönderiniz."
Muhteşem iletişiminden dolayı Turkcell'i tebrik ediyorum.
Kurumunuzda aldığınız kararları, değiştirilen uygulamaları, yenilikleri, yeni ürün ya da hizmetleri sadece gerekli olduğunu düşündüğünüz değil tüm birimlere zamanında ve en doğru şekilde iletemiyorsanız dış iletişiminizde de başarıya ulaşmanız zor olacaktır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder